Продавець 🅻 🅰 🆅 🅺 🅰 - 🅿 🅾 🅳 🅰 🆁 🅺 🅾 🆅 розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
3391 відгук
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена найближчим робочим днем.

+380 (96) 878-12-53
+380 (96) 849-49-16
🅻 🅰 🆅 🅺 🅰 - 🅿 🅾 🅳 🅰 🆁 🅺 🅾 🆅
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Відправка щодня (Возможні затримки 1-2 дня, якщо товар під замовлення). Вартість доставки - згідно з тарифами транспортної компанії Доставка по всій Україні без предоплати (оплата при отриманні) Безкоштовна досавка При покупці з 10 позицій
  • Магазини Rozetka
  • УкрпоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Доставка Укр Поштою Післяплатою не здійснюється ! Відправка щодня (Возможні затримки 1-2 дня, якщо товар під замовлення). Вартість доставки - згідно з тарифами транспортної компанії Безкоштовна досавка - При покупці від 10 позицій
  • Самовивіз

Способи оплати

  • Пром-оплата• Як накладений платіж, тільки без переплати
  • Оплатити частинами
  • Післяплата1). Післяплати "Нова Пошта" Оплата при отриманні згідно з тарифами транспортної кампанії.
  • Оплата за реквізитамиОплата за реквізитами

Гарантія:

Виробник встановлює для своїх товарів гарантійний термін та термін служби за умови дотримання правил експлуатації. Гарантійний термін відраховується від дати продажу, термін служби від дати виготовлення виробу.

Умовою безкоштовного гарантійного обслуговування Вашого виробу є його правильна та дбайлива експлуатація відповідно до умов та вимог інструкції з експлуатації.
Гарантія поширюється попри всі виробничі дефекти, виявлені протягом гарантійного терміну.
Гарантія не поширюється на:

витратні матеріали та аксесуари (кабелі, навушники, акумулятори, зарядні пристрої тощо);
механічні пошкодження (тріщини, сколи, розломи тощо);
пошкодження, спричинені використанням виробу у виробничих цілях, що виходять за межі побутових потреб;
дефекти, спричинені перевантаженням, неправильною або недбалою експлуатацією, проникненням рідин, пилу, комах та ін. організаціях або в приватних осіб, крім уповноважених сервісних центрів.

Ми настійно рекомендуємо Вам звертатися до AСЦ, якщо у Вас виникнуть будь-які проблеми, пов'язані з експлуатацією та працездатністю виробу.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner